Sport stał się biznesem, a świadomy już biznes zrozumiał, że inwestycja w sport jest podstawą działań marketingowych. Dostosowujemy działalność sportową do oczekiwań biznesu poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w organizacjach.

Dbamy również o rozwój sportowców i wspieramy w kreowaniu ich wizerunku oraz wszelkich działaniach pozasportowych.

Z kolei biznes przygotowujemy do inwestycji w sport dopasowując wartości danej firmy do cech sportowców lub podmiotów sportowych. Wspieramy wszelkie akcje marketingowe tworząc spójne i przejrzyste kampanie.

Zakres uslug

Wsparcie marketingowe

Wspieramy firmy swoimi działaniami za pomocą nowoczesnych technik wizualnych tj. filmy promujące markę lub produkt. Dokumentujemy wskazane wydarzenia oraz dostarczamy zdjęcia do nowoprojektowanych serwisów internetowych. Staramy się znaleźć wartość dodaną i pokazać firmy w nowym pozytywnym świetle.

  • projektowanie i wdrażanie kampanii reklamowych oraz akcji społecznych,
  • projektowanie i wdrażanie stron i serwisów internetowych oraz aplikacji mobilnych,
  • projektowanie i produkcja materiałów promocyjnych,
  • produkcja spotów, filmów reklamowych, animacji, video relacji,
  • obsługa fotograficzna, sesje zdjęciowe oraz produktowe,

Sports branding

Kompleksowo wspieramy firmy we wdrażaniu i odświeżaniu identyfikacji wizualnej. Łączymy działalność firmy z działaniami sponsoringowymi poprzez projektowanie materiałów promocyjnych i użytkowych.

  • opracowywanie nowoczesnych logotypów,
  • kompleksowe wdrażanie i odświeżanie identyfikacji wizualnej,
  • projektowanie materiałów promocyjnych i użytkowych tj. podkładki pod myszki, długopisy, koszulki, czapeczki, kubki, karteczki, notatniki)

Strategie marketingowe

Jesteśmy na każdym etapie działań marketingowych prowadzonych przez firmę klienta. Sprawdzamy jak działa do tej pory i czy można to w jakikolwiek sposób zoptymalizować. Dla firm wchodzących na rynek opracujemy strategię a następnie pomożemy ją wdrożyć zarówno dla brandów sportowych jak i marek zaangażowanych w sponsoring sportowy. Na końcu przedstawimy raport i ponownie przeanalizujemy możliwości zmian dostosowujących działania do aktualnych trendów rynkowych.

  • audyt dotychczas prowadzonych działań,
  • optymalizacja istniejących strategii,
  • opracowywanie „szytych na miarę” strategii marketingowych,
  • wdrażanie strategii marketingowych,
  • raportowanie i analizowanie aktualnych trendów

Social media

Marketing społecznościowy to żywa interakcja z konsumentami, a nie publikacja reklamy na cyfrowym słupie ogłoszeniowym. Tworząc profile na wybranych kanałach społecznościowych utrzymujemy stały kontakt z konsumentami to także możliwość zbudowania trwałej więzi, opartej na zaufaniu, która w przyszłości może zaprocentować solidną lojalnością.

  • analiza potencjału i dotychczasowych działań oraz opracowywanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych,
  • zarządzanie wybranymi kanałami w mediach społecznościowych,
  • raportowanie i analizowanie działań społecznościowych.

Public i media relations

Media są doskonałym kanałem przekazu informacji oraz środkiem działającym silnie na opinię publiczną. Razem z klientem dążymy do tego, aby pojawiały się w mediach korzystne dla niej informacje i relacje.

  • opracowywanie i realizacja strategii Public relations i Media relations,
  • kompleksowe prowadzenie biura prasowego wraz z opracowywaniem zasad i regulaminów akredytacji, przygotowywanie i dystrybucja komunikatów prasowych,
  • obsługa w zakresie pozyskiwania patronów i partnerów medialnych,
  • wsparcie w zakresie budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z mediami,
  • raportowanie i analizowanie działań prowadzonych w mediach.

Event marketing

Kompleksowo organizujemy eventy i wydarzenia sportowe. Opracowujemy je od samego początku do końca dopasowując do działalności firmy. Pomagamy na każdym etapie organizowanych wydarzeń zaczynając od pomysłu aż po rozliczenie świadczeń sponsoringowych.

  • projektowanie i kompleksowa organizacja eventów i wydarzeń sportowych,
  • wsparcie w zakresie doboru sponsorowanych eventów sportowych oraz pomoc w kontroli ekspozycji marki podczas wydarzeń sportowych,
  • wsparcie w zakresie sposobów dystrybucji i sprzedaży produktów podczas eventów

Sponsoring sportowy

Prowadzimy działania zarówno dla sportu jak i dla biznesu. Z jednej strony wyceniamy prawa i świadczenia sponsorskie wraz z tworzeniem pakietów sponsorskich, z drugiej wspieramy wybór produktu sponsorowanego i nadzorujemy realizację świadczeń wynikających z zawartych umów.

Pomagamy na każdym etapie w relacjach sponsoringowych.

  • wycena praw i świadczeń sponsorskich oraz tworzenie pakietów sponsorskich, pozyskiwanie sponsorów i reklamodawców,
  • kontrola i raportowanie działań prowadzonych w związku z zawartymi umowami sponsoringowymi,
  • audyty programów i dotychczasowych działań sponsoringowych oraz ich optymalizacja, 
  • wsparcie w zakresie wyboru produktu sponsorowanego, zarządzanie budżetami sponsoringowymi oraz nadzór nad realizacją świadczeń wynikających z zawartych umów sponsoringowych.

Masz pytania?

Zainteresowała cię nasza oferta? Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń do nas. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

* pola wymagane

SPORTFUTURE
ul. Zwierzyckiego 29
59-300 Lubin

tel. 502 13 14 04
biuro@sportfuture.pl